Θετική Διαπαιδαγώγηση: Σειρά εργαστηρίων για επαγγελματίες – Μάιος 2021

Αυτή η σειρά είναι ειδικά σχεδιασμένη για επαγγελματίες που εργάζονται στο χώρο του παιδιού και θέλουν να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση τους δημιουργώντας ένα περιβάλλον και μια νοοτροπία σεβασμού για τους ίδιους/τις ίδιες, τα παιδιά και τους γονείς.

Με αφορμή τα εργαστήρια μας για παιδαγωγούς και αναγνωρίζοντας τις διαφοροποιημένες απαιτήσεις και το πλαίσιο εργασίας άλλων επαγγελματιών που εργάζονται κοντά σε παιδιά (όπως: λογοθεραπευτές, ειδικοί παιδαγωγοί, σχολικοί νοσηλευτές, ψυχολόγοι), όπως επίσης τιμώντας το ενδιαφέρον να γνωρίσετε τα εργαλεία και τις αρχές της θετικής διαπαιδαγώγησης, σας καλούμε να συνυπάρξουμε σε μία ομάδα επαγγελματιών που μέσα από το μοίρασμα θα μπορέσει να δημιουργήσει μια δεξαμενή γνώσεων και εφαρμογών των εργαλείων και των αρχών της θετικής διαπαιδαγώγησης, μιας προσέγγισης βασισμένης στη θεωρία του Adler και των συνεργατών του -ατομική ψυχολογία.

Η σειρά εργαστηρίων θετικής διαπαιδαγώγησης για επαγγελματίες θα διεξαχθεί σε τέσσερις συναντήσεις στις 22, 29 Μαΐου, 5 και 12 Ιουνίου, ώρες 12:00 – 14:00 με διαδραστικό χαρακτήρα, μέσω της πλατφόρμας για διαδικτυακές συναντήσεις Zoom (διαθέσιμη να την κατεβάσετε δωρεάν).

Θεματικές:

22 Μαΐου – Ενότητα 1 – Χτίζοντας ένα περιβάλλον αμοιβαίου σεβασμού

Αναζητούμε τα βασικά στοιχεία της θετικής διαπαιδαγώγησης τα οποία θα μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε περιβάλλον και νοοτροπία σεβασμού, ενθάρρυνσης και ενσυναίσθησης καθώς εργαζόμαστε με παιδιά. Παρακολουθώντας και τις επόμενες ενότητες θα έχουμε την ευκαιρία να ενώσουμε τα κομμάτια του δικού μας μοναδικού παζλ.

29 Μαΐου – Ενότητα 2 – Σύνδεση: Γιατί είναι σημαντική;

Γιατί είναι σημαντικό να συνδεόμαστε με κάθε παιδί με το οποίο συνεργαζόμαστε; Συχνά μπορούμε να αναγνωρίσουμε τη σημασία της σύνδεσης ανάμεσα σε γονείς και παιδιά. Τι οφέλη θα έχει η σύνδεση όταν συμβαίνει ανάμεσα στον επαγγελματία και το παιδί και πως μπορεί να επιτευχθεί; Θα συζητήσουμε για την προσκόλληση, το τραύμα και τα εργαλεία που μας έχει χαρίσει η γνώση από τις νευροεπιστήμες.

– 5 Ιουνίου – Ενότητα 3 – “Ο ελέφαντας στο δωμάτιο”.

Ο ελέφαντας που υπάρχει στο δωμάτιο και μπορεί να μας εμποδίζει να κινηθούμε συχνά είναι οι ίδιες μας οι απαιτήσεις από τα παιδιά. Όταν υπάρχουν ανταποκρίνονται αναπτυξιακά στο δυναμικό του παιδιού; Τι μας επηρεάζει ως επαγγελματίες; Στη συνέχεια θα συζητήσουμε και για αυτό που υπάρχει και εμείς δεν το βλέπουμε. Με άξονα τα δικά μας συναισθήματα θα ψάξουμε να βρούμε από που προέρχονται οι συμπεριφορές των παιδιών.

– 12 Ιουνίου – Ενότητα 4 – Οι ενήλικες γύρω από τα παιδιά

Συχνά οι ενήλικες που βρίσκονται γύρω απο τα παιδιά αναζητούν τους τρόπους και τις τεχνικές που θα προκαλέσουν αλλαγές στα παιδιά. Αναζητούν τον τρόπο να “διορθώσουν” τα παιδιά. Σε αυτή την ενότητα θα συζητήσουμε για τη φροντίδα του εαυτού μας και τη συνεργασία μας με τους γονείς.

Παρουσίαση: Φωτεινή Καραγρηγόρη, Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας, MSSc Child Studies, Πιστοποιημένη Επιμορφώτρια Θετικής Διαπαιδαγώγησης

Κόστος συμμετοχής: 60 € για συμμετοχή στο σύνολο των εργαστηρίων. Διαφορετικά μπορείτε να κλείσετε θέση σε μεμονωμένες ενότητες για 20€/ενότητα.

Στην τιμή περιλαμβάνονται (επιπλέον):

  • Ευκαιρία συμμετοχής σε κλειστή ομάδα στο facebook (για όσους/ες παρακολουθήσουν τη σειρά εργαστηρίων στο σύνολο της)

  • Συμμετοχή σε μηνιαία συνάντηση μέσω zoom για μοίρασμα/υποστήριξη

  • Βεβαίωση συμμετοχής

Το σεμινάριο διεξάγεται διαδικτυακά μέσω zoom.

Για το σεμινάριο απαιτείται σύνδεση στο διαδίκτυο από υπολογιστή και να κατεβάσετε το πρόγραμμα ZOOM (δωρεάν). Καλό θα ήταν να έχετε ανοιχτές κάμερες κατά τη διάρκεια των συναντήσεων εκτός και αν υπάρχει σημαντικός λόγος να μην το κάνετε. Έχουμε παρατηρήσει ότι επιτυγχάνεται η σύνδεση της ομάδας και η βιωματική μάθηση.

Ελάχιστος αριθμός συμμετοχών: 5 / Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 15

Σε περίπτωση ακύρωσης του εργαστηρίου θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα χρήματα επιστρέφονται στο σύνολο τους, εφόσον επικοινωνήσετε τουλάχιστον 7 ημέρες πριν την έναρξη του εργαστηρίου.